Yeeeeiiiiiii!!!!!!!!

Igår kom älsklingen med min beställning :D...hihihi..Ohh är så gllad nu.....

så jag började imorse med 1 shake..blev blåvärvanilj smak..smakar mest vanilj o jag har lite svårt för sånna här shakes...även om de är bara tre deciliter mjölk i.
OMG...OMG....efter jag druckit upp den..

det kändes som att ha ätit en hel pizza själv!!! proppmätt..propp propp proppmätt..
Sjuk känsla..men varade 3 timmar innan hungern känslan kom..då var de dags för andra shakern o samma där..tog ca 3 timmar innan jag blev något hungrig:D...helt sjuuk braa..

dessa tror jag kommer ge mig en pusch i mina mål som jag vill uppnå :D..

Sååå jag är super Nööjd...woohoo..

PEACE OOUT ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0