Uppehåll från gymmet..men inte hemmet!!

Ja min lilla son hostade så mycket i natt o vaknade lite varmt så jag bestämde mig för att stanna hemma med han!!
det blev ju tyvärr ingen gym idag men de kom jag inte undan med..

Nu har jag bestämt mig att även om jag stannar hemma så såtr de minst 1 timmas träning även i hemmet!!
Vilket jag gjorde;)...1 timmas träning blev det o helkroppsträning då likhet av de jag brukar köra på gymmet men på andra sätt ampassad med det jag har hemma=)..
Så det blev bröst , rygg, axlar, armar, ben, mage och ländrygg.. Jag kände mig inte så stressad att inte hinna med alla grupper utan tog det lugn o till och med satte andra små övningar till mage=)..

Ahh känns sköönt o ha gjort det..behövdes för kroppen=):.
Nuu ska jag duschaa o sedan få i mig en shake som lunch:P..
samtidigt som jag ska laga mat till lillen o för mig till kvällsmaten=)...
Bueno....
PEACE OUT
(If he can...I can too :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0