JÄÄVLA STOOOR FAILURe.....

Ah fy fan...är så förbannad..ohh jäävlaar assåååååå...
'
Som man visade ju så gjorde man sina baars...Gud va de doftade gott..
jag lät dom svalna o skulle nu gå o käka någon..
dåå såg jag något konstig..hmm...PLASTBITAAAAR!!!
Först såg jag en bit..sen kom den två..sen började jag kolla nogra och
ALLAAAA HADE GUMMIBITAR DE..

Rena skräp...så kastade hela jävla bars :( :( :(

Ohh...det måste ha varit när jag försökte mixa smeten i mixern...så gick de inte..så jag tog ut de o tänkte inte mer på de..blandade o gjorde alltind jätte fint...
men tydligen så har ett viss gummi lossnat från mixer o den hängde med i smet o slet i små bitar..

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN:::::SÅÅÅ BESVIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn...Ohhh....får ta o göra nya imorgon:(...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0