Ja angående träningen igår..

Ja...det var inte mkt imponerande som jag trodde det skulle vara med denna ''träningsvägledare''..
han visade några maskiner som han tyckte de var bra för mig för att köra helkroppsträning samt vikter o ställningar.
vilket det tyckte jag ju var bra maskiner som jag trivdes med..o vikten med..så 30 min kondition o 30 min styrketräning ska man köra..
Ja..de lär ju bra..meen..meen,,,
för det första..de hade inte ens bokat in mig!!! 17.45 väntade jag o ingen kom..pratade med ''schefen'' där o hon personligen hade glömt o boka in mig..som tur hade han(träningsvägledare) tid ..men själv kände jag att han gjorde allt för snabbt o det till och med kändes som han var stressad..

Min kille som följde med o körde sin egen race..jaa..på en övning som man gjorde träningsvägledaren så kom han förbi..med VÄRLDENS FRÅGETECKEN skriven över hela ansiktet..hahaha...var tvungen o hålla in skratten..
haha..de var bokstavligen ett stoooor frågetecken..
så han ska fixa en ordentlig hellkropps träning to MOI..vilket jag tycker om;)..skönt o ha någon som man kan lita sig på o vet att det kommer att gå bra..=)..
Såå..idag var det min lediga daag o det känndes sköönt..
imorgon är de träning igen o då kör man lite maskien med älsklingen;)...loove iiit
bye byee
(Bilden är tagen av mig efter en rejäl rengskur)


PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja men fan han var jute lite förvirrad själv såg de ut som haha ;) Svårt att glömma detta :) haha

2011-09-08 @ 00:28:00
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0