INGEN / INGET HINDRAR MIIG...

Jaa idag är de ju torsdag o de betyder träning igen=)..
Såå ja o min käre pojkvän hade planerat att träffas idag för att träna ihop..
eftersom jag var ledig idag så ville jag träna direkt efter jag lämnat min son på
skolan o sen så föreslog ju killen att kköa frukost hos honom (för mig då shakern)
o jag tyckte de lät ok!!!
Så idag morse tog jag tabletterna som skulle tas o packade ner allt till och med
shakern för att dricka den hos killen!!..
O så ringer man o ja..väckte han som han sa men vad får man för svar!!!
Nja jag är trött..bla bla..visste dirket vad de va-...nej..han skulle inte tränna..!!
Ah fy fan..förbannad? irriterad?? JA..
Kunde planerat bättre morgonen för min egen skull!!!!!
Så nu sitter jag hemma o håller på avsluta min shaker!!:D..mums blev chockladsmak nu..
Sen åker jag direkt till gymmet..

INGEN O INGET KOMMER ATT HINDRA MIG!!!!
Om inte det är min son eller jätte viktig!!!

Ajaa...Ser verklikgen fram emot att komma till gymmet=)...sen kanske jag tar mig en runda runt stan=)...

PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0