Imorgon...väntar nya taag..

Nya äventyrer...ahh:P..
Idag spom sagt körde man ju kondition med älsklingen o testade lite maskiner..SOM KÄNNS PÅ KROPPEEEN..rygg o mage blev de..gjorde inte alls många men uff känns..

för kondition körde jag dessa i ca 30-40 min..brände mer än 200 KCL idag...tror jag..hihi..


Iallafall..imorgon ska jag träffa en träningsvägledare efter 17 så det ska ju bli spännande..
samtidigt efter mötet så kommer ju jag träna med min älskling stefan och lillebror Viancoo..
Ska nog bli roligt..

men på morgonen efter skolpasset ska jag iväg o köra lite kondition innan jag drar mig hemåt för att hämta min lilla jeremi från skolan=)..

Buenoo...sova snart men innan dess..läsa lite infoblader om socialpsykiatry=)..

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Stefan

Så duktig du är ;) hehe ;)

2011-09-06 @ 00:12:17
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0