Im OOOOOON...

Yes yes..i fredag var jag o gymmade...kunde äntligen dra o gymma o det kändes underbaaaaar..sköönt..behövde verkligen de efter en nästa hel veckas slapp..slapp o slapp ..min baby var ju sjuk..
Men men igår hade jag prov..o efter det gick jag o träna..Ohh det kändes grymt sköönt...kunde få bort mina tankar från provet o bara köra..det blev 30 min kondition o helkropssträning...Skööönt de...men mmin axel eller vänstra skulderblad har fått knutar..o de måste tas bort..kände de igår när jag körde armar axlar rygg att de kändes lite tungt..Så får nog ta de lite lugn o be killen massera mig lite=)...
Idag blev de oxå träning...30 min kondition o lite mage samg ländrygg träning..får öka med konditionen..köra längre tid..känns ju för lite...
mitt mål denna vecka är att gå ner 2 kg minst...hoppas på det bästa..så ska tillägga lite mer i hemmet som kondition..
Aha..nu ska jag slappaaaa...har gjort klart en uppgioft o kännts som jag inte haft tid för mig själv alls...
Skola imorgon..o vilodag då=)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bara köra älskling :) De går bra du är duktig ;)

2011-10-04 @ 12:39:09
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0