Andra vekcan haer gått!!

o det känns skönt i kroppen :D..mår bättre o känner mig mkt piggare :D..
Och så har man provat DIET SHAKE i ca fyra dagar :D...O gud...Dom verkligen håller än mätt ett bra tag :d.

Så ser fram emot att fortsätta med dom!!
Har ökat lite i vikt på visa övningar man kör!!
så..nu börjar de gå framåt..Imorgon är de nya mått o jag vill inte förvänta mig jätte mkt då jag inte  vill bli besviken!!

Men men...en sak är de klart..det tar tid o se ändringar o tid har man mkt av just nu=)..

Imorgon går vi mot tredje veckan o ännu en gång så är de att köra så mkt det går..
tyvärr är min son sjuk nu vilket kan göra att man inte går till gymmet om man stannar hemma med han.
meen träning hemma blir det då=)...

Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0