Usch fy ....FÖRKYLNINGEN VANN...

Ja...Nu blev man ju fasen förkyld...Ohh jag har verkligen kämpat mot att inte bli förkyld o både min kille o min son har ju varit mkt förkylda men som tur hade jag lyckats komma undan..trodde jag.,,


Jag har kännt av symtomerna lite o krpoppen men hade bestämt att inte bry mig ...men igår...Ohh fyy...
vaknade lite hes...men inget mer..mot kvällen hade man huvudvärk,.
O idag...fasen...idag helt genomförkyld och min dag har inte varit mkt mer än att vara i sängen..
Sängen o sovit i princip hela dagen..avbröt shakerna o pillerna för att få i mig mer eneregi än de jag brukar inta..
mot kvällen mådde jag bättre..o med hjälp av en ipren..

Men de betyder för mig att jag inte får gymma under tiden jag är sjuk :(..oh känns verkligen..man saknar verkligen ruinen..

Men men...stanna hemma o få i mig rätt vitaminer o energi för att snabbt bli frisk..
men men.,, ja nu har ju de gått en månad :D sedan man började träna..så nu får ni de sensate bilden tagen för några dagar sen.. o en innan träningens start..



Förr



NU..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0