Så det är måndag igen..

Jaa det är det..o jag har tagit första steget till ändring av livstil:P..

Har nu gått o kollat o frågat SATS gymmet...så imorgon ska jag provträna och sedan bestämma mig om jag ska tränna där ja eller nej..

Måste ju skriva in migpå ett gym o den här verkar grym bra pluss så går min älskling o min käre lille bror där o tränar..och eftersom min käre lille bror är under 16 behöver han alltid ha med sig min älskling om han vill träna..såå
jag tänkte att de kanske vore bra att börja där så att när han inte kan kan ju jag ta med han..

snällt :P..

buenoo..imorgon...först skola sedan Sats..wiiie..spännande

PEACE OOOUT

Kommentarer
Postat av: Stefan

De var roligt att träna idag va ;) hehe ;) Du var duktig älskling <3 Älskar dig massa

2011-08-30 @ 21:39:14
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/
Postat av: carro

Yees det var deee:P...grymt kul;)

2011-08-30 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0