Ahh fy fasen...säger jag bara-ö

Det var gryymt länge sen jag tränade..OMG

OMG ..
även om man bara gick igenom lite maskine med älsklingen så fy faasen vad det börjar kännaas på kroppen..dåligt dåligt..eller inte så dåligt kanske

iförsig så känns de på de ställen de borde kännas så delvis är det ju rätt tränad:P..

Älsklingen är en grym instruktör o förblir nog min egen personligtränare..jag kan fråga han om de mesta o han kan utan att larva sig svara mig ett ärligt svar vilket jag verkligen uppskattar..

Såå nu...SOOOVAAAA...

Så trött o imorgon skola igeen..spännande..hemsjukvårds redosvining ..
Såå.. Bye bye...

PEACE OOUT

Kommentarer
Postat av: Stefan

Klart älskling ;) De är viktiga saker träning ;) Gäller att vara professionell inte tramsa runt... ;) Gäller att varma upp ordentlig och ta de lite lugnt inte köra alla muskelgrupper som finns med flera maskiner ;) hehe Men de var för att du skulle få se vad som fanns ;) Älskar dig lycka till i skolan imorgon

2011-08-31 @ 00:43:36
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0