Is torsdaag..

Ja min motivation har inte varit så bra sen sist..
i tisdag var jag hos läkarn för att ta p-spruta för första gången..
Skinka gjorde ont som faan eller rättare sagt..den var ÖM...

Aja..blev några situps and crunch så lite gjorde man..
På onsdag...Uff..jag hade så mkt att göra o hann knappt göra något..var ute hela dagen och gick som bara den..vilket var bra...meen fyyy mina ben värkte på kvällen och så fort gästerna gick hem ville jag bara soovaaa..
vilket jag gjordee...så det blev inte dåå..

Meen idag...Uff körde hemma träning ounder en timma..
Sköönt sköönt.....motivationen höjdes när man såg lite skillnad :D...även om de inte syns mkt så känns det :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0