Helgen förbii

Jaa helgen har passerat och en ny vecka har börjat :D..
Ohh både killen och hade en hemma tränings pass på lördag morgon..
Sköönt..han tipsade mig om några övningar som jag t'nker köra och känner mig heelt peppad inför denna veckas träningas pass :D..

Jag måste skärpa mig...måste skriva in mig på gymmet jag tänkt så jag kan fullfölja en bra tränningsprocess..
Måste oxå lära mig att äta bättre och ha en bra kost.

Såå...Idag blev det ingen morgon pass men det blev zumbaaa :D...
sköönt o svettas lite:PO
mer motiverad kände jag mig när jag mätte och vägde mig :D..
ligger minus överallt förutom byst :D...

so o im happyyyyyyyyy..:D


imorgon blir det läkartid..ser inte fram emot det.,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0