Yeeeeees

Igår så varken tränade man eller gick ut..
Men man fullt ös städade o Vad man svettades..
efter allt var klart så gick amn o fräscha upp sig för att jag skulle då träffa syrran o mamma för att hon skulle färga o klippa håret...(belv jätte fint)
Men då gick man till stan...sedan gick jag iupp till Älskling o ja..bio blev det ju med naturgodis..inte mkt o gick lite ont i magen av det...Sedan gick man hem..
totalt Gick man runt 10 000 steg...Vilket är bra..

Såå Till den goda nyheten..
Jag ahr förlorat 2 kg :D....
Woohoooo...är hur glad som heeelts...
Och jag träffade på min kusin som inte man sett på ett tag o han tyckte jag såg annorlunda ut..mindre..haha..vilket är ett plus till mig ::D.hihi...glad att det ger resultat :d...

nu ska man nog göra lite övningar :D..
Peace oout...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0