Results and Workoout

Jaa...Underhelge var det mkt syndandet:P...grill mat o sånt..
men jag lyckades faktis träna under lördagen o äta i rimlig mängd o inte för mkt...vilket är väääldigt ovanligt för min del men jag lyckades :D..

Så nu är vi på gång igen och vi började ganska så sent men det blev ändå en timmas träningspass..
Eftersom jag o lillen fick lite sovmorgon(försvning) imorse så blev det ingen powerwalk men däremot träningspass hemma..
Då körde man armar, ben, mage o lite kondition :D..
Känns fortfarande från lördags träningen magen men kändes bara bättre när man körde lite själv =)...

Såå nu kör vi hårdare än innan :D...nu ska man se lite resultat :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0