OMG...

Min Kondition SUUUUGEEER...hahaha..
Gick 8275 steg ...POWERWALKING DÅÅ...
OOOHH MYY GOOOOSH...Asså hade hjärtat i haaalsen..haha..lungorna var nära att komma ut..
Haha..min kondition är världens dåligast..haha..
Gick från hemmet o lämnade jeremi min son till dagis...därifrån gick jag till navestads bron o svängde åt höger för att komma upp till skogen..hittils var allt ok..kände lite pulsen stiga men klarade det..
såå man gick heeeelaa skogsvägen upp till stallet här i hageby-..
Däär precis i mitten av the walking började pulsen stiga o stiga o lungorna var snart ute..haha..XD..
Det här blir kul :D...kändes hur skönt som helst att gå såå o komma hem o duscha :D...nu är man klar o ska till mamma en sväng för att köpa mig några sneakers:D...
Lite bilder XD...


In the wooods:P


Kondis...uusch suger:P


Hooome duschat o allt..nu på väg till mamma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0