En morgons powerwalk..

Jaa då körde man väg ..
Till dagis först o lämna sonen sedan raaaka vägen till skogen..
Gick i ca en timma..
Idag körde jag med tom mage...Vilket kändes faktis bättre än igår då jag drack nutrilett innan..

sedan kom jag hem stretchade lite o duschade...skööönt som bara den...
Åt en knäckemacka med keso o drack nutriletten...vet inte om det är bra men känns som bra kombination..
o vattenflaskan följer med mig överallt man skaa:P..

Hmm..nu måste jag planera in styrketräning samtidigt med gåendet..
Vill ju få lite resultat:P...så det måste in:P..

Aja..lite bilder nu:P

---------------------------------------

Upptäckte att det fanns vist en liten sjöö här bakom skogen:P..coolt:P haha



hemma efter powerwalk=)



Bilden är tagen igår...looking fine:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0